Sziasztok!! :)

Ez a blog azért jött létre, hogy a mindennapi életemet leírjam benne. Pl.: suli, hétköznapok, minden ami velem történik, kedvencek stb...
Nem mondom hogy remélem tetszik, mert ez az amit és minden nap megélek tehát a való életem. És nem tudom mi fog velem történni újra és újra....szóval ez az én életem vagyis
'It's my life☺♥'
Jó olvasást! =)

2011. március 9., szerda

Szerda:DD xDD

Egy jó nap...:DD
Végre meg volt a tartva a számtek óra és COD-oztunk végig xDD
Barátnőm sajnos rosszul lett suli előtt én haza kellett mennie :((
Másik barátnőm megint alkotott xDD
Próba előtt megint ugráltunk egyet a szivacsra, ám ő olyan szerencsétlenül esett vissza a szivacsról hogy szegénynek kibicsaklott a bokája és ott ült a padlón xD
Én meg a terem másik részében fetrengtem a röhögéstől :DD
Utána barátnőm végig fél lábon állt xDD
Suli után játszótér és a változatosság kedvéért krumplicukor!!! xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése