Sziasztok!! :)

Ez a blog azért jött létre, hogy a mindennapi életemet leírjam benne. Pl.: suli, hétköznapok, minden ami velem történik, kedvencek stb...
Nem mondom hogy remélem tetszik, mert ez az amit és minden nap megélek tehát a való életem. És nem tudom mi fog velem történni újra és újra....szóval ez az én életem vagyis
'It's my life☺♥'
Jó olvasást! =)

2011. március 7., hétfő

Hétfő:)

Ma is jó nap volt:)
Reggel az első 2 órában (ofő és tesi) a tornateremben próbáltunk...:)
Szünetben mindenki azt csinált a tornateremben amit akart XD
Amikor már szereztem egy szivacslabdát a fiúk mindig elvették tőlem :PP
Rjazórán március 15-éről kellett rajzolni...nehéz volt...
Kikaptuk a matek tz-t. 5-ös lett :DD
Barátnőmmel ebéd után elmentünk a Rossmannba...végiglestünk mindent xD
Aztán vettünk krumplicukrot...xDDD
Hazajöttem...gép xD
Aztán tanulás -.-""
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése