Sziasztok!! :)

Ez a blog azért jött létre, hogy a mindennapi életemet leírjam benne. Pl.: suli, hétköznapok, minden ami velem történik, kedvencek stb...
Nem mondom hogy remélem tetszik, mert ez az amit és minden nap megélek tehát a való életem. És nem tudom mi fog velem történni újra és újra....szóval ez az én életem vagyis
'It's my life☺♥'
Jó olvasást! =)

2011. március 3., csütörtök

CsütörtökxD

Ma első órában is próbáltunk...
Második óra tesi volt...szekrényugrás, kézenállás kézilabda :))
mind a 3 jól megy tudok kézenállni kapura dobni (kicsit bénán xD) meg szekrényt ugrani is.
Ám egyszer csak szekrényugrásnál valahogy beakadt a lábam a szekrény tetejébe és fél másodpercem volt eldönteni hogy vagy lefejelem a tanárúr lábát, vagy gyorsan csinálok egy bukfencet a levegőbe és hátraesek...a másodikat válaszottam xDD
Nagy röhögéd én meg ott fetrenegk a földön...persze én is röhögtem magamon xDD
tanárúr csak annyit mondott: Hoppá! xD
Az utánam következő barátnőm nem birta átugrani a szekrényt annyira  nevetett xDD
Aztán negyedik órán pedig ilyen logikai felmérőt írtunk...(nagyon nehéz volt!!)
Meg a haverokkal versenyt rendeztünk a folyosón én  felvettem barátnőmet a hátamra az egyik haverom meg a másik srácot  és így versenyeztünk hogy ki ér hamarabb a célbaxDD
Jó  voolt ez a nap is...:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése